Dekt mijn verzekering de reparatie?

Veel mensen weten niet dat schade aan een toestel verzekerd kan worden door de inboedelverzekering. Hieronder vind je enkele grote verzekeringsmaatschappijen. Klik op het logo om direct te kijken of vergoeding van jouw reparatie mogelijk is!

Schade is vaak verzekerd

Zou je graag willen weten of jouw reparatie wordt vergoed? Neem dan snel contact op met de verzekeringsmaatschappij of verzekeringsagent. Leg de situatie van de schade uit en je krijgt vaak direct antwoord. Uiteraard is dit vaak afhankelijk van jouw polis en voorwaarden en valt dit binnen de inboedel – of aansprakelijkheidsverzekering.

Het is per verzekeringsmaatschappij afhankelijk of een dergelijke schade wordt vergoed of niet.

Het komt wel eens voor dat een verzekeringsmaatschappij eerst een offerte van de reparatie wil ontvangen voordat er een uitspraak wordt gedaan over de dekking van de verzekering. Bij TouchFix is dit uiteraard geen probleem. Wanneer je jouw reparatie aanmeldt via onze website krijg je een opdrachtbevestiging per e-mail met de uit te voeren reparaties. Dit is voldoende om te overleggen aan jouw verzekeringsmaatschappij. Na de reparatie ontvang je de factuur welke overgedragen moet worden ter controle voor de verzekering.

Wil je een offerte aanvragen?

Vraag direct een offerte op maat aan. Ons team komt dan spoedig bij je terug met een passend advies.

Wij waarborgen uw privacy. Data van uw telefoon is bij ons in goede handen. The-GSM Store neemt daarbij de van toepassing zijnde privacyregel- en wetgeving in acht.

Reparatie binnen 1 uur op afspraak

Wanneer u een afspraak heeft gemaakt zorgen wij ervoor dat uw telefoon gerepareerd is binnen 1 uur.

Alleen orginele onderdelen (tenzij anders aangegeven)

Tijdens een reparatie maken wij gebruik van originele onderdelen, dit zodat wij hoogwaardige reparaties leveren. Als u kosten wilt besparen kunnen wij ook goedkopere onderdelen gebruiken.

Uw data is veilig tijdens een reparatie

Bij ons hoeft u zich geen zorgen te maken over de data op uw telefoon, wij waarborgen uw privacy en zorgen ervoor dat de data op uw telefoon niet verdwijnt.

Bij iedere reparatie 3 maanden garantie

Bij de originele onderdelen die wij gebruiken tijdens een reparatie geven wij de klant 3 maanden garantie (lees hierbij de algemene voorwaarden).

Kunt u uw telefoon reparatie niet vinden binnen onze website?

Wanneer uw telefoon niet te vinden is binnen onze website kunt u altijd contact met ons opnemen door te bellen of te mailen.

Heeft u interesse gekregen in onze Zakelijke Dienstverlening?

Maak dan een afspraak met één van onze Zakelijke Adviseurs!